upallnight-msp

Alla inlägg under maj 2016

Av upallnight - 25 maj 2016 19:23

Temat Edgy Pastels som kom förra veckan är mitt tema. Jag älskar stilen jättemycket. Så jag var bara tvungen att skaffa sc så jag kunde köpa kläder.


Av upallnight - 9 maj 2016 14:59

Här har jag skapat en look som är inspirerad av Melanie Martinez.

Vad tycker ni? Jag ska skapa flera sådana här looks? Vem vill ni se härnäst?


Av upallnight - 6 maj 2016 22:37

Den här tröjan som det står "yolo" på kunde man få om man köpte tidningen.

Själv tycker den är fin. Vad tycker ni?


Av upallnight - 5 maj 2016 16:16

Vill ni har en tröja som den här men vill inte ha texten?!



Då gör ni bara så här. Ni ändrar bara färgen så att alla tre färger är samma så försvinner texten. Ett litet tips bara i fall ni inte vill ha texten där.



Så här blir det (titta på bilden nedanför).




Enkelt eller hur?!

Av upallnight - 4 maj 2016 16:01


Idag är det en väldigt fint och gulligt tema. Nämligen: Mother's day (mors dag). Jag gillade kläderna så jag köpte några plagg och här är en look med veckans tema.

Av upallnight - 3 maj 2016 22:51

Visst är det en cool look? Om man blir vän med Mal (sponsrad) på msp så får man lite saker gratis. Man får: Hår, Jacka, skor och man får även en poster/affisch med hela gänget från filmen. Jag tycker det är riktigt coola kläder. Vad tycker ni? Kommentera gärna.

 

Av upallnight - 2 maj 2016 19:22

Jag fick ett tips av mina fina kompis <3zaraz<3 att göra ett inlägg. Ett inlägg om vad jag tycker om msp och om det finns något att förändra. Ett inlägg om mina åsikter och vad jag tycker.


Det bästa med msp är att jag blir glad av att logga in där. När jag har en dålig dag så är det bara att logga in och spela. Då känner jag mig bättre. Jag chattar med vännerna och spelar några spel. Det är roligt med spelen, skapa looks och filmer. Det finns en del saker som borde förändras. Det läggs ju ofta upp konstiga artbooks som inte bör finnas där. En annan sak som inte är bra med msp är att så många tjatar om saker (t ex hår och kläder). Jag förstår att folk vill ha gratis saker för vem vill inte ha det? Så det är väl okej att fråga 1 gång antar jag. Men om jag sagt nej och personen fortsätter fråga så ser jag det som tjat och det gillar inte jag. Ett nej betyder nej.


Visst ser min vän Kahlan1999 ut som Draculaura (Monster High)?

Här kan ni se mig i en till look från veckans tema.

Sök i bloggen

Presentation


upallnight, level 23, Judge

Hej! Det här är min blogg om Moviestarplanet. Där jag heter upallnight. Här kommer jag blogga om spelet.

Min yt: upallnight MSP
¿ʇiʌiɹʞs ƃɐɾ pɐʌ ǝs np uɐ⋊

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards